Starptautiskās pieredzes
 
                            Ko jūs patiesībā darāt Re-Wild projektā?
“Tātad... ko īsti jūs darāt Re-Wild?” “Mēs pētām Bila Plotkina (Bill Plotkin) izstrādāto ekocentrisko cilvēka attīstības modeli un meklējam veidus, kā to izmantot darbā ar jauniešiem.” “Labi... un kā tieši jūs to pētāt?” “Nu, dažreiz mēs vienkārši cenšamies saņemt informāciju par sevi vai pasau...
 
                            Manī ir tikai upe
Kopš sāku mācīties ekocentriskas pasaules skatījumu, daudz vairāk uzmanības pievēršu dabai. Darba dēļ bieži dodos uz jaunām vietām. Reizēm tās ir pilsētas — ar vai bez kokiem, mīlīgas vai piesārņotas, klusas vai pārapdzīvotas. Biežāk tās ir mazpilsētas, ciemi vai viesu nami visburvīgākās nekurien...
 
                            Ekopedagoģija
Liepājas pārstāvji no Liepājas Raiņa vidusskolas un biedrības “ Radi Vidi Pats” piedalījās starptautiskās ekopedagoģijas apmācībās Lietuvā. No 22. līdz 30. septembrim 2025. gadā nelielajā ainaviskajā Antalieptes ciematā, Zarasu rajonā, Lietuvā norisinājās starptautiskas neformālās izglītības māc...
 
                            Par ēdienu
Pāris reizes gadā rīkojam izglītojošus pasākumus jaunatnes darbiniekiem no visas Eiropas. Bet mācību dalībnieki nepārtiek no zināšanām vien. Šis ieraksts veltīts mūsu pēdējo organizēto mācību pavārei Elizabetei un viņas ieguldījumam dalībnieku labbūtībā. Kopā ar mūsu brīvprātīgo Irinu viņas sagat...
 
                            Klejošanas mācība
Viena no ekocentriskā modeļa praksēm ir klejošana. Atšķirībā no bezmērķīgas klaiņošanas, klejošana (no angļu - wandering) došanās ceļā ar nodomu, bet varbūt bez konkrēta galamērķa. Aicinājums klejot ir aicinājums pamanīt - kura vieta mani aicina. Kurš augs, kura dzīvā būtne mani uzrunā apstāties,...